| 
  
 
	Kezdetben volt az őserő, melyet
	őseink megszemélyesítettek, és YOTENGRIT-nek
	neveztek. Yotengrit ős-végtelen-tengert, első istenséget
	jelent az ó-altáji
	Tengri=Isten szóból
	képeztetve. YOTENGRIT magában foglalta a világegyetem
	összerejét, jót és rosszat egyaránt.
	Őseink hitében az
	Ősenergia a
	„kezdet előtt" passzív nyugalomban
	volt.
	Az első moccanás - melyet
	teremtésmondák
	színesen előadnak
	- jelentette az idők kezdetét,
	egyben
	Isten eszmélését, az intelligencia
	születését is. A szellemanyag a
	mennyiséghez
	minőséget kapott.
	YOTENGRIT, az osztatlan istenség
	saját szellemanyagából teremtetett
	szellemlényeket, és szilárddá
	sűrített
	szellemanyagából teremtett
	„világokat".
	Lelkes életet még nem
	tudott teremteni, és az
	univerzum, a
	világegyetem sem volt stabil, mert egyrészt
	hiányzott belőle a kiegyensúlyozó erő,
	másrészt a negatív, romboló erők még
	az istenségben voltak.
	A „lelkes teremtéshez"
	szükség volt az „egyre javuló minőségre",
	mai szóval
	szelektív evolúcióra, a
	kétnemű szaporodásra. A kétnemű szaporodáshoz
	pedig
	szükség van az értelem mellé az
	érzelemre is. Ehhez az istenségnek meg kellett
	válni
	a benne lévő negatív erőktől.
	Az istenség kivetette,
	száműzte magából a rosszat, mindent, ami
	megakadályozhatná a folyamatos és egyre
	tökéletesedő megtestesülést. Őseink
	hitében, mivel minden Isten szellemanyagából
	van, a teremtés, az evolúció az
	istenség
	permanens testetöltése.
	„Maradék kétharmadból"
	a megtisztult istenség megteremtette a férfi-istent, ő
	maga
	meg isten-asszonnyá szineváltozott,
	manifesztálódott. Ők "gyerák",
	vagyis
	egyenértékűek. Mint erők, ők alkotják
	az iker-világörvényt. Ezáltal
	stabilizálódott a
	világegyetem, és
	fogalmak, principiumok egyensúlyának is ez az alapja.
	E duális
	rendszerben mindennek helye van.
	A dualitás alapja a
	nősténység és hímség egyensúlya
	- a biológiai praktikáktól a
	filozófiai
	szublimátig.
A "sötét
	erők" nem részei a dualitásnak. Őseink hitében
	a rosszra nincs szükség
	ahhoz, hogy a jót jónak
	érzékeljük. 
	Őseink a nő-istent UKKÓ-nak
	a férfi-istent GÖNÜZ-nek nevezték, -
	„Ős-
	földanyának" , illetve „szellem-égnek".
	Ők EGYÜTT az „Öreg Isten" a jó isten, ó-
	altáji nevén TENGRI.
	Az istenségben két
	személy van, egy nőnemű meg egy hímnemű.
	Materiálisan és
	filozófiailag is. Ők a
	világörvény, az egymást stabilizáló
	ikerörvény mozgató erői.
Az UDAG-nak, majd ÁRMÁN-nak
	nevezett nevezett „isten ellensége", más néven
	„SÁTÁN", kívül van a világörvényen.
	Nem feltétele a létnek, a fejlődésnek.
	Kívülálló,
	ellenséges, rontó,
	fékező erő. Teológiailag ő a rosszra csábító.
	UDAG eredetileg azon szellemek
	egyike, akit még az osztatlan őserő és
	intelligencia, Yotengrit teremtett szétosztódással.
	Ezért nemtelen. UDAG magához
	ragadta a jóvá
	tisztuló istenség kivetett szellemanyagát
	(negatív minőségű
	kvantumait), és hatalmas
	ártó erővé tekeredett. Ám mivel
	YOTENGRIT
	teremtménye , van benne jó minőség
	is. Ez a az oka, hogy ritka az a rossz,
	melyben valami jó ne
	lenne. UDAG vagy ÁRMÁN nem tökéletes a
	rosszban, de a
	teremtő istenek sem azok a jóban.
	Őseink BÜÜN-nek
	nevezett
	vallása hittételként hirdeti,
	hogy a
	szellem is anyag,
	melynek mennyisége
	(kvantuma) és (
	kvalitása) van. A szellem-
	kvantum hittétel értelmében
	a
	szellem osztható, kivonható,
	összeadható,
	és minősége
	rontható, illetve javítható.
	Mivel minden ISTEN
	szellemanyagából van, az
	ember is végső soron
	istenség
	része, ezért tud alkotni,
	teremteni.
	„Istent" is lehet
	teremteni, ha megfelelő
	minőségű
	és mennyiségű erőt (szellemanyagot) tud az egyén
	„nyalábba rendezni"
	vagy egy közösség
	„összegyalulni", mai szóval koordinálni.
	Az ISTEN szó "szellem-eget"
	jelent eredetileg, de égi szellem értelemben is
	használták. Őseinknél az isten a mai
	szóhasználat szentjét is jelentette.
	Megkülönböztetnek ezért ÖREGISTEN-t és
	KISISTEN-eket.
	A népek, nemzetek
	védőszellemét is istennek nevezték. Ilyen a
	Magyarok Istene.
	A Magyarok Istene eleven isten.
	Őseink saját szellemmennyiségükből erősítettek
	istenné egy kiváló hős-őst. Ő a közös
	eszmeiség kompenzálója és visszavetítője
	az
	egyénekre, valamint a közösségre.
	Ha egy nép egy másik
	nép istenét (védőszellemét) elismeri
	mindenható urának,
	istenének, az aláveteti
	magát annak a másik népnek.
	A magyarságnak két
	oltalmazója van: a Magyarok Istene, aki velünk és
	érettünk
	hadakozik, és Boldogasszony anyánk,
	aki UKKÓ a homlokán Holddal ékes, világot
	átölelő istenasszony szellemanyagából
	lépett emberközelbe, oltalmazónkul. Ha MÁ
	ősünk szelleméből nőtt istenünk, a Magyarok
	Istene éles szablyánk, sebes nyilunk,
	akkor
	Boldogasszony Anyánk védő pajzsunk.
	Oltalmazóink csak akkor
	oltalmaznak minket, ha bízunk bennük és
	összetartunk.
	Ne áskálódj, ne irigykedj!
	Örülj mások boldogságának,
	szerencséjének, sikerének!
	Még jobban,
	ha nemzetbélid, annál is jobban, ha ösmerősöd,
	atyádfia. Boldog,
	sikeres emberek közt jobb élni,
	mint nyomottak és nyomorultak közt. Igazodj a
	náladnál
	eszesebbhez, két épkézláb véleményt
	pedig jobb egyeztetni! Ez az
	egyetértés, nem a lefele
	igazodás. 
	Nő meg férfi, nőstény
	meg hím együtt egy egész. Amikor azt mondjuk:
	"Egy, egyből
	kettő, kettő meg egy", - emlékezünk,
	hogy egy volt az istenség , aztán nővé meg
	férfivá színeváltozott. Ők egyesültek,
	s lőn az egyesülésükből megint egy új
	láncszem. S ez így megy tovább. Az ős-sejtést
	a nő viszi tovább, ő a tűzhely
	királynője.
	A családban nincsen
	uralkodó. A jó családban egyetértés
	van. Amilyen a család,
	olyan a társadalom. A
	zsarnokság már a családban kezdődik.
	A nő teste szent. Akit beenged az
	beengedtetett, akit kizár az kizáratott.
	A kéj isteni eredetű. A
	szeretkezés
	ténye sohasem vétek, a mikéntje
	már lehet az. Mint mindenben:
	mindent szabad ami nem árt
	másnak. A szeretkezést a szeretet
	varázsolja
	szerelemmé.
	MINDENT SZABAD AMI NEM
	ÁRT
	MÁSNAK. A "más" nem csak
	embertársad,
	hanem az egész
	természet. Szent könyveinkben
	írva vagyon, mire ügyelj, hogy
	még véletlenül
	se vétkezz.
	Alapvető hittétel: Ápold
	Lelkedet,
	gyarapítsd szellemedet, hogy
	halálodig
	megvilágosulj és
	kiteljesedj! Ne árts, ne
	bánts, istápolj segíts!
	A halál nem az élet
	ellentéte,
	hanem a születésé. Két
	kapu: az
	egyiken belépünk a földi életbe,
	a
	másikon ki, de nem mindegy hová,
	milyen
	állapotba.Ezért csiszolódj tudásodban
	meg érzelemben! Mert kollektív
	megváltás
	nincs. Saját belsőd lépcsőfokain juthatsz csak
	el az üdvözüléshez.
	Cselekedj jót!
	Szívleld meg a javallatokat, tiltásokat!
 
	 
"HÉT JAVALLAT, KILENC
	TILALOM":             
 
	1. Legyen Tartásod (eszméd,
	istened), melyért kiállsz!
 
	2. Szeresd és kíméld
	az ég minden teremtményét, a vágni való
	barmot, az
 
	elejtendő vadat is!
 
	3. Oltalmazd az oltalmad alá
	futót!
 
	4. Legyenek ünnepnapjaid,
	melyeken istenekre és ősökre emlékezel, meg
 
magadba szállsz
elmélkedni
a világ folyásán!
 
	5. Ne vidd magaddal sírba
	tudományodat!
 
	6. Gondod legyen házad népére,
	atyafiságodra, minden KÖZ-re, melynek
 
tagja vagy!
 
	7. Törekedj békére! 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 KILENC TILALOM: 
 
 
	Ne gyilkolj
	Ne gyújtogass!
	Ne erőszakoskodj!
	Ne hazudj!
	Ne szeretkezz haszonlesésből!
	Ne vendégeskedj
	hívatlanul!
	Ne vess ellenkezést
	szeretők, házastársak közé se hazug
	szóval se bajt keverő igazmondással!
	Ne kívánd és
	el se fogadd zálogul, fizetségül, felebarátod
	házastársát, szeretőjét, gyerekét,
	igavonó barmát, fegyverét,
	hajlékát,
	létszűke földjét!
	Ne sanyargasd a kényedre
	kerültet!
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
	Ne irtsál állatot
	növényt írmagostul! Ne mérgezz vizeket! Ne
	halássz ne
	vadássz szórakozásból,
	mert fű, fa, állat mind testvéreid! Lelkük van,
	szellemük van, részük van e világból.
	Tiszteld az állat-ősőket (totem), akikből
	vétettél,
	s leginkább a lovat, mert ló híján
	benyelt volna a sivatag meg a hó!
	Tartsd meg a BAJ (háború)
	törvényeit! Ölj ha elkerülhetetlen, de ne
	gyilkolj,
	ne hurcold el megvert ellenséged családját,
	ne erőszakoskodj nőivel!
	Aki mást kihasznál
	embert eszik részekben. Ne tarts rabszolgát, és
	böcsüld meg emberségében
	cselédedet!
	Munkáltatás és
	munka, mai fogalomkörbe illesztve tőke és munkaerő nem
	ellentétes, ellenséges erők, hanem együtt
	alkotják a produktivitást. Nem ők
	állnak
	szemben, hanem kettőjükkel áll szemben a parazitizmus,
	koronként
	más-más megjelenési formában.
	Ma például mint bürokrácia, bankokrácia,
	másfelől a túlterhelő szociális hálózat.
	Mindent szabad, ami nem árt
	másnak. Az, hogy ki mit eszik, iszik, milyen
	élvezeti
	cikkel él, hogyan szeretkezik, miként tervezi
	családját, az az ő saját
	ügye.
	Semmiképpen nem az államé.
	A nő, akár feleség,
	akár nem, szül ha akar, nem szül ha nem akar. Teste
	lelke saját tulajdona.
	Jó úton járni
	nem csak saját üdvösségünk érdekében
	fontos, hanem mert az
	istenségnek is fontos, hogy az isteni
	szellemanyag el ne kárhozzék (kárba ne
	vesszék) azáltal, hogy a rontó szellemet (akit
	Őseink Ármánnak neveztek)
	gyarapítja. Nem
	mindenki igazodik el azon hogy mi jó mi rossz. Nekik
	útmutatásra van szükségük. Eza papság
	föladata.
	Egyházra papságra
	azért van szükség, hogy értelmezze, tanítsa
	az igéket,
	meg azért, hogy a mindenkori világi
	hatalom ellenőre legyen.
	Aki kormányoz, irányít,
	az ne fölülről tiporjon lefele hanem ELÖL JÁRJON,
	az emberi böcsület és tudás példaképeként.
	„Ne imádkozz látványosan!"
	- így taníták a nagy bácsák. A
	mi hitünk szerint
	az istenek nem várnak feudális
	típusú hódolatot, talpnyalást. Ők nem
	zsarnokok, hanem őseink. Ha fohászt sóhajtsz bajodban,
	enyhületet
	küldenek lelkedbe.           
                                                                                                                                                                 
	„Isten nevét hiába
	ne vegyed!" - így tanítják. A szellemeket se
	háborgasd
	hiába, mutatványként ne idézz
	szellemet!
	Szórakozásból
	ne „utazz", ne szállj ki testedből, mert pórul
	járhatsz!
	Ne ronts, ne átkozz füttyre!
	Ne is kívánj rosszat! Csak az irigy embert
	büntesd,
	mert az rohasztó féreg a társadalomban.
	Ha orvos vagy, természetgyógyász,
	vagy ilyesféle, pénzt kérhetsz a
	betegedtől,
	mert ez a szakmád, ebből élsz. Ám ha táltos
	vagy, aki a
	szellemek erejével gyógyít, vagy
	istenre, szellemekre hivatkozik, nem
	kérhetsz fizetséget.
	Csak elfogadhatsz a jómódútól. A
	szegénytől el se fogadj
	semmit!
	Ha isten fölvitte
	a dolgodat,
	ne
	tagadd meg, ne
	feledd el
	barátaidat!
	Házastársadat,
	szeretődet még
	annyira se! Ők
	nem
	lépcsőfokok,
	hogy rajtuklépkedj fölfelé!
	Bocsáss meg a
	vétkezőnek!
	Annak is, ki
	visszaélt
	hatalmával,
	de ne jutalmazd meg!
	Tanuld meg megkülönböztetni
	ellenfelet az ellenségtől!
	Bármit is hirdetsz, ne
	hivatkozz Isten akaratára, mert az istenkáromlás.
	Te
	nem tudhatod, Isten mit akar.
 
Az ősök hitéhez
	visszatérni nem azt jelenti, hogy múltunkból
	kiiktatunk egy
	évezredet. Összhangba kell hoznunk a
	jelen korral az elmúlt korokból
	mindent, ami érték,
	ami előbbre visz.
Leginkább attól
	óvakodjunk, hogy őseink rugalmas teológiáját,
	etikáját és
	bölcseletét
	megmerevítsük vagy elferdítsük. Ennek okáért
	ügyelnünk kell
 
arra, hogy Boldogasszony Anyánk
	Egyházának irányításában,
	képviseletében méltó számban és
	módon jelen legyenek.
A TAN a lényeg, nem a
	nevek. Istent nevezték így, nevezték úgy,
	de
	Istennek nincsen neve. Az ISTEN nem név, hanem fogalom.
	Nevezzük tehát
	Istent Istennek!
 
  
 Hívd ezért
UKKÓ nevét vízzel öntve, csorgatva, meg
gabonát. Hívd ezért GÖNÜZ nevét
tűzáldozattal, füstáldozattal. Hívd
BOLDOGASSZONY nevét gyertyalánggal. Hívd a
MAGYAROK ISTENÉT öt
égtáj felé
zengő dobszóval. Az isten-párt, UKKÓ-t meg
GÖNÜZ-t köszöntsd
napkeletkor „káttással"
(hosszan elnyújtott, kiáltó dallam). Ugyanígy,
ha a
Hold mélyen, az ég alján vorlázik.
 | 
Kapcsolódó hírek:
Uruki-Mani és az ősmagyar vallás az i.e.770 évben eggyé vált
Hey, kilelr job on t
Купить розы в Томске